Depilacja laserowa – pośladki

41-506 Chorzów

Poniedziałek – Piątek

O zabiegu

Laser diodowy (808 nm)wykorzystuje innowacyjne skanowanie liniowe, które umożliwia pracę na różnych głębokościach skóry, wychwytując melaninę (barwnik włosów) dzięki czemu możliwe jest usunięcie zarówno ciemnych, jak i jasnych włosów. Wykorzystana w urządzeniu technologia  sprawia, że laserowa epilacja jest bezbolesna i wysoce komfortowa dla pacjenta i jednocześnie wysoce skuteczna. Dodatkowo zintegrowany system chłodzenia pozwala na obniżenie temperatury okienka szafirowego do 0°C, co zdecydowanie zmniejsza ryzyko dolegliwości bólowych podczas zabiegów. Energia zostaje rozproszona po całym mieszku włosa, skutecznie niszcząc jego komórki macierzyste.

Korzyści

– wygoda,
– oszczędność czasu,
– trwałe i szybkie efekty,

Pierwszy zabieg jest zawsze poprzedzony konsultacją kosmetologiczną.
Na miesiąc przed zabiegiem nie należy stosować innych metod depilacji niż golenie za pomocą jednorazowej maszynki.
Do zabiegu skóra musi zostać ogolona przy pomocy jednorazowej maszynki. Należy pozostawić fragment wielkości 2×2 cm nieogolonej skóry w celu dobrania parametrów zabiegowych.
W dniu zabiegu nie należy stosować balsamów, perfum itp. na obszarze zabiegowym.
Nie należy opalać miejsca poddawanego zabiegowi przynajmniej 4 tygodnie przed zabiegiem i 4 tygodnie po zabiegu (słońce, solarium).
Na 10 dni przed zabiegiem należy zaprzestać stosowania preparatów brązujących i samoopalaczy.
W trakcie konsultacji należy poinformować osobę wykonującą zabieg o stanie zdrowia oraz zażywanych lekach, preparatach ziołowych.
Nie zaleca się stosowania różnego rodzaju zabiegów mechanicznych i chemicznych w miejscu poddanym zabiegowi (np. mikrodermabrazja, peelingi mechaniczne, peelingi chemiczne, peelingi ziarniste).
Nie należy stosować preparatów zawierających retinol, kortykosterydy oraz antybiotyki.

Skóra po zabiegu może być delikatnie zarumieniona. Aby zabieg był skuteczny należy go wykonać w serii min. 6 zabiegów, w odstępie 4-6 tyg. Istotnym jest, aby podczas terapii używać preparatów z SPF 50.

– opalenizna (1 miesiąc)
• – leki światłouczulające (retinoidy, tetracykliny)
• – zioła (dziurawiec, nagietek, bratek, skrzyp polny – przestać używać na 2-3 tygodnie przed zabiegiem)
• – suplementacja żelaza, wit. A
• – aktywne choroby skóry (np. łuszczyca, liszaj)
• – czynna infekcja skóry (np. opryszczka, liszajec)
• – peelingi (na 4 tyg. przed zabiegiem)
• – depilacja woskiem lub pęsetą na 2 tyg. przed zabiegiem – w okolicy poddawanej zabiegowi
• – bardzo sucha i bardzo wrażliwa skóra
• – bielactwo
• – skłonność do powstawania bliznowców (keloidów), blizn hipertroficznych
• – stosowanie sterydów (krem lub tabletki)
• – spożycie lub okres 6 miesięcy od zakończenia przyjmowania Accutanu
• – zaburzenia krzepnięcia krwi, stosowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi
• – padaczka
• – choroba nowotworowa
• – rozrusznik serca
• – choroby hormonalne oraz endokrynologiczne takie jak np: zespół policystycznego jajnika lub cukrzyca
• – zakażenia wirusowe: HIV, WZW
• – czynne choroby autoimmunologiczne (np. toczeń układowy, twardzina)
• – ciąża
• – karmienie piersią
• – spożywanie alkoholu (24 godziny przed zabiegiem)
• – nadmierne oczekiwania wobec efektów zabiegu

Zalecenia jak przeciwdziałać nawrotom problemu

Po wykonanej serii należy wykonać zabieg przypominający min. 1 w roku.