DRZAZGA CLINIC, ul. Racławicka 20A, 41-506 Chorzów, woj. śląskie

CZAS ZABIEGU:

od 20 minut

seria 1-4

Endolifting Fotona4D® to innowacja w nieinwazyjnym liftingu twarzy. Znakomita alternatywa dla wypełniaczy i innych inwazyjnych zabiegów medycyny estetycznej. Nie zmienia rysów twarzy, nie zaburza proporcji. Efekty? Spektakularne!

CZAS ZABIEGU:

od 20 minut

ZNIECZULENIE:

seria 1-4

ILOŚĆ ZABIEGÓW:

Spektakularny zabieg dający możliwość nieinwazyjnego opracowania wewnętrznej części jamy ustnej w obrębie: policzków, górnej i dolnej wargi. W trakcie zabiegu dochodzi do podgrzania struktur kolagenowych, wzrostu napięcia mięśni jarzmowych, co skutkuje zwiększeniem ich elastyczności.

Efekty po zabiegu

• Dzięki działaniu termicznemu uzyskujemy:
  • zniwelowanie, spłycenie zmarszczek,
  • ujędrnienie skóry,
  • wyrównanie kolorytu,
  • struktury (przebarwienia, delikatne blizny) skóry,
  • regeneracja skóry,
  • wypełnienie bruzd nosowo-wargowych,
  • zmniejszenie widoczności porów

Dzięki działaniu termicznemu uzyskujemy:

Efekty po zabiegu

• wypełnienie bruzd nosowo-wargowych, linii marionetki,
  • spłycenie drobnych zmarszczek wokół ust,
  • widoczne zagęszczenie skóry

Endolifting Fotona4D® to zabieg przeciwstarzeniowy. Składa się z czterech innowacyjnych procedur, które działają na różnych głębokościach skóry, zarówno na naskórek jak i na skórę właściwą. Umożliwia osiągnięcie spektakularnych efektów w terapii anti-aging. W zależności od jakości skóry,

Endolifting Fotona4D® w relatywnie szybkim czasie będzie miał zbawienny wpływ na wygląd Twojej twarzy, szyi i dekoltu. Unikatowość tej metody polega na połączeniu dwóch uzupełniających się długości fal lasera Er:YAG i Nd:YAG, dzięki którym uaktywniane są procesy przebudowy wewnętrznych i zewnętrznych warstw skóry.

Na czym polega?

To jedyny na świecie zabieg przeciwstarzeniowy wykonywany wewnątrz jamy ustnej (policzki, górna i dolna warga). Za pomocą energii lasera stymuluje się mięśnie okolic ust do skurczu. Celem endoliftingu jest przywrócenie mięśniom prawidłowego napięcia, koniecznego do utrzymania właściwego owalu twarzy. Mięśnie stanowią bowiem rusztowanie dla skóry. Światło lasera działa też na włókna budujące strukturę skóry. Ich termiczne kontrolowane uszkodzenie pobudza komórki skóry do produkcji nowych, zdrowych włókien kolagenowych. Dzięki działaniu termicznemu uzyskujemy wypełnienie bruzd nosowo-wargowych, linii marionetki, spłycenie drobnych zmarszczek wokół ust oraz widoczne zagęszczenie skóry.

EndoLifting® jest całkowicie bezinwazyjny i bezbolesny. Jak twierdzą pacjentki, odczuwa się tylko przyjemne ciepło. Zaraz po zabiegu można wrócić do codziennej aktywności. EndoLifting® można wykonywać przez cały rok.

Procedura EndoLifting®

PRZECIWWSKAZANIA

• Leki światłouczulające (retinoidy, tetracykliny) – przynajmniej 6 miesięcy przed zabiegiem
  • Bardzo sucha i bardzo wrażliwa skóra,Bielactwo (minimum rok od pojawienia się ostatnich zmian)
  • Ciąża,
  • Karmienie piersią,
  • Nadmierne oczekiwania wobec efektów zabiegu,
  • Obecność aft, pleśniawek, ran, stanów zapalnych w obrębie jamy ustnej

PRZECIWWSKAZANIA

• Zaburzenia krzepnięcia krwi, stosowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi,Padaczka,
  • Rozrusznik serca,Choroby hormonalne oraz endokrynologiczne takie jak np: zespół policystycznego jajnika lub cukrzyca,
  • Ciąża,Karmienie piersią,
  • Nadmierne oczekiwania wobec efektów zabiegu,
  • Obecność aft, pleśniawek, ran, stanów zapalnych w obrębie jamy ustnej

Masz pytania? Wypełnij poniższy formularz, a zadzwonimy do Ciebie!

Masz pytania? Wypełnij poniższy formularz, a zadzwonimy do Ciebie!

© 2020 DRZAZGA CLINIC Laseroterapia & Medycyna Estetyczna

Zabiegi mężczyzna