około 60 minut

tak, iniekcyjne

1 zabieg

Onix – bezinwazyjny system leczenia nadpotliwości. Alternatywa dla zabiegów chirurgicznych skutecznie redukująca wydzielanie potu.

Jak działa Onix?

BTL ONIX to bezpieczna, precyzyjna technologia wykorzystująca energię wysokiej częstotliwości za pomocą aplikacji mikroigłowej, w celu usunięcia gruczołów potowych. W celu wyeliminowania nieprzyjemnych odczuć przed przystąpieniem do zabiegu pacjent poddawany jest znieczuleniu miejscowemu. Dzięki specjalnej płytce chłodzącej, naskórek i górne warstwy skóry właściwej są chronione przed przegrzaniem. Głowica urządzenia zawiera 36 izolowanych mikroigieł emitujących prąd wysokiej częstotliwości, działających w sposób precyzyjny, aby skutecznie podgrzać tkanki, a tym samym trwale uszkodzić gruczoły potowe.   Największymi zaletami BTL Onix są bez wątpienia wysoka skuteczność zabiegu potwierdzona licznymi badaniami, bezinwazyjność oraz natychmiastowy efekt bezpośrednio po zabiegu.

Jak często wykonuje się zabieg?

Już pierwszy zabieg niweluje problem nadpotliwości nawet w 80%. Najczęściej wystarcza jeden zabieg, jednakże w wyjątkowych sytuacjach możemy go powtórzyć po 3 miesiącach. Leczenie usuwania gruczołów potowych można wykonywać przez cały rok.

• Stosowanie leku Accutane (izotretynoina),
  • Alergie,
  • Schorzenia autoimmunologiczne, HIV, toczeń, zapalenie wątroby,
  • Leki rozrzedzające krew - Heprayna, Warfaryna (Coumadin), itd.,
  • Leczenie raka bądź leczenie uzupełniające, nadciśnienie/wysokie ciśnienie krwi,
  • Problemy sercowo-naczyniowe, choroba serca,
  • Opryszczki warg bez leczenia wstępnego,
  • Iniekcje kortyzonu bądź sterydów,
  • Iniekcje kosmetyczne, wypełniacze bądź implanty, (np. Kolagen),
  • Egzema, łuszczyca,
  • Powiększone bądź bolesne ślinianki,
  • Zabiegi woskowania twarzy w przeciągu ostatnich 7-14 dni,
  • Stany zapalne,
  • Nieregularnego kształtu, zabarwione znamiona, brodawki lub narośla, nieokreślona brodawka bądź znamię twarzy,
  • Bliznowce, zabarwione blizny, blizny w postaci wgłębień przypominające ślady po ukłuciu/dziobnięciu tzw. icepick, nowa tkanka bliznowata,
  • Zabiegi z zastosowaniem lasera, peeling chemiczny, dermabrazja, mikrodermabrazja,
  • Kuracja lekami fotouczulającymi,
  • Wiotka, cienka, zestarzała skóra,
  • Schorzenia układu limfatycznego, zapalenie naczyń limfatycznych, obrzęk chłonny.

• Stymulatory serca bądź metalowe implanty,
  • Zapalenie żył, żylaki,
  • Przebyty niedawno wypadek bądź poważny uraz,
  • Przebyty niedawno zabieg chirurgiczny bądź stomatologiczny,
  • Trądzik różowaty, naczyniakowatość/rozszerzone naczynka,
  • Retin-A, Retinol,
  • Otarcia bądź uszkodzenia skóry,
  • Trądzik w stadium III bądź IV,
  • Środki rozjaśniające bądź wybielające skórę,
  • Oparzenia słoneczne,
  • Powiększone bądź zainfekowane migdałki,
  • Choroby tarczycy,
  • Cukrzyca typu I,
  • Pozostawanie pod nadzorem medycznym w związku z istniejącym bądź podejrzewanym stanem chorobowym bądź schorzeniem,
  • Infekcja wirusowa, grypa,
  • Inne przeciwwskazania według uznania technika zajmującego się pielęgnacją skóry bądź lekarza,
  • Nadmierne oczekiwania wobec efektów zabiegu.

Zabieg jest mało inwazyjny, pacjent może wrócić od razu do codziennej aktywności.