minimum 3

Procedura szczególnie skierowana dla skóry wykazującej nasilone objawy fotostarzenia tj. zmiany pigmentacyjne, wybitna suchość, szorstkość, zmarszczki. Resurefacing to innowacyjne połączenie termicznego remodelingu i delikatnego złuszczania o wyjątkowo skutecznym działaniu anti-aging. Wiązka lasera tworzy w skórze szereg mikrouszkodzeń, które otoczone są zdrową tkanką, dzięki czemu proces regeneracji następuje bardzo szybko. Efekt ujędrnienia skóry uzyskiwany jest dzięki termicznemu pobudzeniu reakcji odbudowy kolagenu i elastyny, którego dopełnieniem jest powierzchowne działanie ablacyjne dla odświeżenia i wyrównania tekstury skóry.

• Opalenizna (1 miesiąc przed i po zabiegu),
  • Leki światłouczulające (retinoidy, tetracykliny),
  • Peelingi (na 4 tyg. przed zabiegiem),
  • Depilacja woskiem lub pęsetą na  2 tyg. przed zabiegiem - w okolicy poddawanej zabiegowi,
  • Bielactwo,
  • Skłonność do powstawania bliznowców (keloidów), blizn hipertroficznych,

• Ciąża,
  • Karmienie piersią,
  • Nadmierne oczekiwania wobec efektów zabiegu

Bezpośrednio po zabiegu występuje jednodniowe zaczerwienienie, a po kilku dniach może pojawić się delikatne złuszczanie. Skórę należy natłuszczać odpowiednimi preparatami do momentu ustąpienia rumienia i uczucia ściągnięcia.

Ponadto:
-należy unikać bezpośredniego kontaktu z promieniowaniem słonecznym, dodatkowo włączając preparaty z SPF 50
-nie stosować toników na bazie alkoholu, mydła
-nie wykonywać żadnych peelingów oraz unikać substancji mogących wywołać podrażnienie
-nie drażnić skóry w okolicy zabiegu
-nie pocierać ręcznikiem miejsc poddanych zabiegowi
-nie wykonywać makijażu do momentu ustąpienia złuszczenia naskórka
-należy unikać gorących kąpieli, saun, ćwiczeń fizycznych do momentu pełnego wygojenia

System ratalny

Dzięki współpracy z naszym partnerem MediRaty, możemy zaoferować Państwu bardzo korzystyny system ratalny. Aby zacząć z niego korzystać, należy przejść pozytywnie krótką weryfikację online klikając tutaj lub telefonicznie pod nr 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14).

Oblicz ratę

MediRaty