LASEROWE USUNIĘCIE EKTOPII SZYJKOWEJ

ginekolog

1000 zł - jeden zabieg

Efekty po zabiegu

• usunięcie nadżerki i dolegliwości współtowarzyszących

Czym jest LASEROWE USUNIECIE EKTOPII SZYJKOWEJ?

Zabieg usunięcia ektopii szyjkowej wykonywany jest przy pomocy lasera FOTONA. Specjalista Ginekolog kieruje wiązkę lasera o odpowiednich parametrach na nadżerkę, przez co dochodzi do odparowania wody, a to w efekcie prowadzi do obumarcia nadżerki.  Zabiegi laserowe w przypadku zmian powstałych na szyjce macicy są jedną z najskuteczniejszych metod leczenia tego typu dolegliwości.  Zabieg trwa do 30 minut i nie powoduje krwawienia. Podczas zabiegu Pacjentka może odczuwać ciepło.

W ramach przygotowania do zabiegu, Pacjentka musi mieć przy sobie prawidłowy wynik cytologii jednowarstwowej, nie starszej niż 3 miesiące.

Czym jest NADŻERKA?

Nadżerka jest nieregularnym zaczerwienionym obszarem, który występuje na szyjce macicy. Obszar ten powstaje wtedy, gdy nabłonek z części pochwowej wypiera nabłonek walcowaty z kanału szyjki macicy. Nadżerka ma postać malutkiej ranki o nierównej powierzchni.  Występowanie nadżerki jest dosyć powszechnym problemem u kobiet.  Nadżerka objawia się zazwyczaj dolegliwościami bólowymi, pieczeniem oraz zmianą charakteru upławów.  Czasami może powodować również plamienia podczas stosunków seksualnych.

• zlokalizowanie nadżerki przez lekarza ginekologa

• ciąża
  • okres miesiączki
  • choroby nowotworowe
  • stany zapalne oraz infekcje miejsc intymnych

Po zabiegu pacjent może odczuwać dyskomfort w postaci podrażnienia i zaczerwieniania, dlatego też zaleca się intensywnie nawilżać okolicę zabiegową i powstrzymywać się od stosunków seksualnych do momentu wygojenia.