LASEROWE OBKURCZANIE POCHWY

41-506 Chorzów

Poniedziałek – Piątek

O zabiegu

Zabieg obkurczania pochwy może być konieczny z różnych przyczyn: menopauza, poród, ale również przez fizyczne uwarunkowania sprawiające, że pochwa nie jest wystarczająco elastyczna. Dla wielu kobiet stanowi to poważny problem w kontaktach intymnych. Zabieg ma na celu zwiększenie elastyczności pochwy, jej ścianek, jak również poprawę ich napięcia oraz zwiększenie poziomu nawilżenia. Laser oddziałuje na ścianki, powodując obkurczenie pochwy. W efekcie następuje stymulacja wytwarzania kolagenu w błonie śluzowej (dzięki temu zwiększa się elastyczność, napięcie i obkurczenia ścian). Dodatkowo następuje pobudzenie produkcji glikogenu odpowiedzialnego za nawilżenie pochwy. Pacjentki, które do tej pory skarżyły się na świąd, suchość oraz infekcje odczuwają znaczną poprawę. Po zabiegu pacjent może odczuwać dyskomfort w postaci podrażnienia i zaczerwieniania, dlatego też zaleca się intensywnie nawilżać okolicę zabiegową i powstrzymywać się od stosunków seksualnych do momentu wygojenia.

Korzyści

• obkurczenie pochwy
• przywrócenie naturalnego pH pochwy
• poprawa nawilżenia i elastyczności pochwy
• zminimalizowanie podatności na infekcje
• poprawa życia intymnego

W ramach przygotowania do zabiegu, pacjentka musi mieć przy sobie prawidłowy wynik cytologii jednowarstwowej, nie starszej niż 3 miesiące.

Około 6 tygodni

• miesiączka
• infekcje stref intymnych
• choroby nowotworowe
• okres ciąży i karmienia
• obecność zmian onkologicznych

Zalecenia jak przeciwdziałać nawrotom problemu

Stosowanie się do zaleceń indywidualnie dobranych przez zabiegowca.

1300 zł – 1 zabieg