LASEROWE LECZENIE CHRAPANIA

41-506 Chorzów

Poniedziałek – Piątek

O zabiegu

Zabieg ten to innowacyjna i bezbolesna procedura termiczna, minimalizująca problem chrapania i polepszająca jakość snu. Dzięki użyciu lasera wywoływane jest ogrzanie i stymulacja napięcia tkanek w jamie ustnej pacjenta oraz pobudzenie włókien kolagenowych, aby stały się bardziej sprężyste. Efektem zabiegu jest złagodzenie wibracji oraz zmniejszenie występowania bezdechów.
Już pierwszy zabieg niweluje problem nadmiernego chrapania. Seria zabiegów wykonywana jest cyklicznie, gdzie ostatni zabieg następuje po 75 dniach od rozpoczęcia kuracji. Po ostatniej wizycie problem chrapania ustępuje.

Korzyści

Redukcja chrapania

• leki światłouczulające (retinoidy, tetracykliny) – przynajmniej 6 miesięcy przed zabiegiem
• zioła (dziurawiec, nagietek, bratek, skrzyp polny – przestać używać na 2-3 tygodnie przed zabiegiem)
• suplementacja żelaza, wit. A
• aktywne choroby skóry (np. łuszczyca, liszaj)
• czynna infekcja skóry (np. opryszczka, liszajec)
• bardzo sucha i bardzo wrażliwa skóra
• bielactwo (minimum rok od pojawienia się ostatnich zmian)
• stosowanie sterydów (krem lub tabletki)
• spożycie lub okres 6 miesięcy od zakończenia przyjmowania Accutanu,
• zaburzenia krzepnięcia krwi, stosowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi
• padaczka
• choroba nowotworowa
• rozrusznik serca
• choroby hormonalne oraz endokrynologiczne takie jak np: zespół policystycznego jajnika lub cukrzyca
• zakażenia wirusowe: HIV, WZW
• czynne choroby autoimmunologiczne (np. toczeń układowy, twardzina)
• spożywanie alkoholu (24 godziny przed zabiegiem)
• nadmierne oczekiwania wobec efektów zabiegu
• obecność aft, pleśniawek, ran, stanów zapalnych w obrębie jamy ustnej

Zalecenia jak przeciwdziałać nawrotom problemu

Skorzystanie z serii zabiegów oraz stosowanie się do zaleceń indywidualnie dobranych przez zabiegowca.

Laserowe leczenie chrapania

Dane dotyczące problemu chrapania nie pozostawiają złudzeń. Chrapie aż 8 mln Polaków — z tego 40% mężczyzn i 20% kobiet. Gdyby chrapanie było tylko irytującą (dla otoczenia) przypadłością, pewnie można by je zbagatelizować. Jednak wiąże się ono z konsekwencjami zdrowotnymi. Nie tylko przeszkadzasz spać bliskim osobom, ale także rano budzisz się zmęczony i w złym humorze. Masz problemy z koncentracją i nierzadko zdarza Ci się zasnąć za kierownicą samochodu. A to już jest niebezpieczne.

Mamy remedium na Twoje problemy! W naszej klinice medycyny estetycznej poddasz się laserowemu leczeniu chrapania. Szybko i nieinwazyjnie wyleczymy Twoją przypadłość. Przekonaj się, że leczenie chrapania wcale nie musi być straszne.

Dlaczego chrapiesz, czyli nocne problemy z oddechem

Zabieg laserowego leczenia chrapania usunie nie tylko nieprzyjemny problem, ale także pozwoli Ci uniknąć jego przykrych konsekwencji.

Chrapanie jest jednym z zaburzeń oddychania, które występuje podczas snu. Kiedy śpisz, Twoi bliscy wysłuchują dźwięków dobywających się z Twojego gardła. To bywa irytujące. Jednak, jak już wspomnieliśmy, problem jest bardziej złożony.

Podczas snu rozluźniają się mięśnie podniebienia miękkiego, co zmniejsza swobodny przepływ powietrza, które wdychasz. Wiotkie części gardła zaczynają drgać (podniebienie miękkie i języczek). Powietrze porusza wymienionymi strukturami, tworząc charakterystyczny dźwięk chrapania.

Do chrapania istnieją jednak pewne predyspozycje. Należą do nich:

• przerośnięty języczek,
  • wydłużone podniebienie miękkie,
  • powiększone migdałki,
  • upośledzona drożność nosa (skrzywienie przegrody, zapalenie zatok przynosowych, przerost małżowin usznych, nieżyt nosa spowodowany alergią),
  • otyłość,
  • wiek (powyżej 60 lat),
  • korzystanie z używek (palenie papierosów, picie alkoholu).

Laserowe leczenie chrapania — czy jest bezpieczne?

Laserowe leczenie chrapania to zabieg nieinwazyjny i bezbolesny. Nie obawiaj się zatem długiej rekonwalescencji i licznych powikłań.

Laserowe leczenie chrapania nie wymaga znieczulenia. Ważne jednak, aby dobrać najlepszą dla Ciebie metodę leczenia chrapania.

Zabieg trwa nie dłużej niż 30 minut. Powtarza się go w seriach w odstępie 75 dni. Po 4 seriach, czyli pełnym procesie leczenia chrapania, problem całkowicie ustaje. Proponujemy Ci metodę w pełni bezpieczną, bez skutków ubocznych.

Jak wygląda zabieg laserowego leczenia chrapania?

Rekomendujemy skuteczne leczenie chrapania naszym laserem. Podczas zabiegu kierujemy wiązkę lasera w kierunki podniebienia miękkiego (na tkanki gardła). Wiązka laserowa podgrzewa tkankę języczka, łuków podniebiennych, podniebienia miękkiego i bocznych części języka. Powstałe w wyniku działania lasera mikrouszkodzenia pobudzają proces regeneracji. Obszar poddawany naświetleniu obkurcza się, zmniejszając wiotkość gardła. Działanie termiczne lasera stymuluje włókna kolagenowe. Tym samym zwiększa się sprężystość gardła. W ten sposób (po serii zabiegów) całkowicie eliminujemy problem chrapania, którego przyczyną są zbyt wiotkie i słabe mięśnie gardła. Usuwamy nie tylko przyczynę problemu, ale także minimalizujemy bezdech senny i pozytywnie wpływamy na amplitudę chrapania.

Pamiętaj, że chrapanie nie tylko przeszkadza Twoim bliskim spać, ale także prowadzi do niedotlenienia organizmu. Wskazaniem do przeprowadzenia zabiegu jest bezdech senny, jak również zaburzenia snu spowodowane wiotkością struktur w obrębie jamy ustnej.

Po wykonaniu zabiegu pacjent wraca do swoich codziennych czynności.

Efekty laserowego leczenia chrapania

Po serii zabiegów poprawia się jakość snu pacjenta, a problem bezdechu sennego zostaje całkowicie wyeliminowany. Rezultat zabiegów utrzymuje się do około roku. Po tym czasie należy powtórzyć zabiegi z wykorzystaniem lasera. Już po 2 zabiegach następuje zmniejszenie występowania bezdechów nocnych. Ze względu na niską inwazyjność zabiegu, jak już wspomnieliśmy, pacjent nie wymaga rekonwalescencji.

Jednak tak, jak w przypadku każdego zabiegu z zakresu medycyny estetycznej, występują przeciwwskazania do laserowego leczenia chrapania. Jeśli cierpisz między innymi na przewlekłe choroby układu krążenia, choroby nowotworowe, schorzenia gardła, masz rozrusznik serca, jesteś kobietą w ciąży lub karmiącą, zrezygnuj z zabiegu.

Pokonaj problem chrapania i zacznij odpoczywać w czasie snu! Pozbądź się bezdechu sennego, likwidując jego przyczynę. Śpij dobrze i daj wypocząć innym!

700 zł – 1 zabieg
1800 zł – pakiet 4 zabiegów