minimum 5

Rozszerzone pory stanowią problem dla wielu mężczyzn. Jeśli chcesz cieszyć się piękną cerą, z problem uporamy się podczas zabiegu z użyciem lasera FRAC3.

Jest wiele przyczyn, z powodu których pory się rozszerzają. Przez złą dietę, alkohol, z powodu predyspozycji genetycznych. Sprzyja temu także tłusta skóra czy zaburzenia hormonalne. Na skórze widzimy malutkie dołeczki przy rozszerzonych ujściach gruczołów. To tzw. defekt kosmetyczny. Skóra, szczególnie w tzw. strefie T, nieestetycznie wygląda, źle się z nią czujemy.

Za pomocą lasera FRAC3  zniszczeniu ulegną andreaktywne gruczoły łojowe, przez co dochodzi do wyregulowania wydzielania sebum. Laserowe zwężenie rozszerzonych porów jest metodą, która powoduje destrukcję specyficznych niedoskonałości skóry poprzez powstanie drobnych, miejscowych punktów wysokiej temperatury na różnych jej głębokościach. Dzięki selektywnemu i głębokiemu działaniu, dochodzi do zmniejszenia wydzielania sebum, poprzez termiczne niszczenie gruczołów łojowych wykazujących nadmierną aktywność. Nieablacyjna i samoindukcyjna procedura FRAC3 jest całkowicie bezpieczna oraz wysoce skuteczna w polepszaniu jakości skóry. Dodatkowo terapia stymuluje produkcję nowych włókien kolagenowych, poprzez miejscowe działanie termiczne na skórę właściwą, co w efekcie poprawia jędrność i elastyczność skóry.

• Opalenizna (1 miesiąc przed i po zabiegu),
  • Leki światłouczulające (retinoidy, tetracykliny),
  • Peelingi (na 4 tyg. przed zabiegiem),
  • Depilacja woskiem lub pęsetą na  2 tyg. przed zabiegiem - w okolicy poddawanej zabiegowi,
  • Bielactwo,
  • Skłonność do powstawania bliznowców (keloidów), blizn hipertroficznych,

• Nadmierne oczekiwania wobec efektów zabiegu

Terapia nie wiąże się z uszkodzeniem wierzchniej warstwy naskórka, dlatego też nie wyklucza z codziennej aktywności. Nie należy eksponować skóry na promieniowanie słoneczne, dodatkowo należy stosować filtry z wysokim współczynnikiem fotoprotekcji SPF 50.

600 zł - twarz
700 zł - twarz + szyja